Kétfázisú repesztőlakk akril formára - hogyan hozd ki a legjobbat egy rontott alkotásból

Szóval az úgy volt, hogy kezembe került egy tavalyi akril szív forma. Arra emlékeztem, hogy a kétfázisú repesztőlakk rendszer 1. fázisát kentem fel, de nagyon összefolyt, nem figyeltem, csúnya lett, elraktam. 
Gondoltam mi baj lehet, majd most rákenem a 2. fázist és fel is használom a szív forma egyik felét. A finomvonalas repesztőt választottam, mert általában azt használom az akril formákhoz.
Azt mondom nincs rontott alkotás, csak aludj rá egyet és aztán kezd újra!

Sajnos fázisképeket most nem fotóztam, mert nem volt szándékom leírást készíteni, de amikor megláttam a szivet ebben az állapotában, olyan gyönyörű volt, hogy muszáj megosztanom veletek, hogy mit műveltem. Én aztán most nagyjából mindent elszúrtam amit csak lehetett, a végére mégis egy különleges alkotás született.




Leírom gyorsan a lépéseket, odafotózva a felhasznált anyagokat. 

Így nézett ki a rontott akril forma az első fázissal. Totál úgy néz ki, mintha nem száradt volna meg, pedig 1 évvel ezelőtt készült.  



Erre kentem a finomvonalas repesztő 2. fázisát és elkezdtem hajszárítózni, hogy haladjak. Már közben gyanús volt, mert úgy nézett ki, mintha "összekapta" volna a meleg levegő. Mondom, na ennek végképp annyi....
De egy kis idő után csodásan elkezdtek alakulni a hajszálvékony repedések a közepén és a forma peremén. Két helyen viszont a klasszikus repesztő mintázatát mutatta
Ekkor kezdtem el azon gondolkodni, hogy az első fázis is klasszikus repesztő lehetett? De aztán rájöttem, hogy csak túl forró volt a hajszárító levegője, ott alakultki ez, ahol "bőrös" lett a lakk szárítás közben. 
Tehát ezt is elrontottam... :)
(A kétfázisú repesztőkről egy leírást itt találsz.)

A finomvonalas repedéseket fehér színű antikoló pasztával, a klasszikus repedést umbrával emeltem ki, majd pici száradás után matt heavy body gélt vittem fel szivacsecsettel.







Elkészítettem a 3D fényképkeretből a helyét. Kivettem a plexit, lefestettem a dobozt kívül - belül, stencileztemkiemeltem az éleket.
Öszességében nagyon különleges lett a kétféle repedéssel.








Holnap kipróbálom a másik fél szivecskén, hogy mi történik, ha a klasszikus repesztő 2.fázisát kenem fel. 
Vagy még ma....mert ez most nem hagy nyugodni! :)

Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézdd meg weboldalam.
Katie's Decoupage
Kövess Facebook oldalamon is. 

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Tejfölösvödörből kaspó - műanyag újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk