Téli ablak - csillárizzó, tükörpermet, rozsdahatás


Imádom a tél hangulatát. Bentről. És akartam egy kinti, zúzmarás, havas, jeges, fagyos hideget bentre. Belesni egy ablakon, mikor már minden elcsendesedett odabent...

Először régi ablakkeretre terveztem készíteni a dekorációt, de az túl egyszerűnek tűnt. Napokig akartam matatni rajta, hogy alig várjam a végeredményt. Hogy közben formálódjon, változzon ami a fejemben van. Ezért először egy sima, natúr faalapra festettem ablakot, cirka egy délután alatt. Gondoltam is magamban, klasszul teljesítem a célt...


Az éleket pici barnával emeltem ki, mert rozsdát is szándékoztam használni, jól fog mutatni a kopottas ablakkerettel szerintem.


A havat hótoll-csillámpor kombóval készítettem, megspékelve még a hókristály tollal természetesen.



Aztán megfestettem az ablaküveg alsó, sötét részeit, amit a függöny nem takar majd. Festettem rá zúzmarás-jégvirágos hatást is. 
 Mondjuk ezt lehet, hogy szerencsésebb lett volna havazás előtt véghezvinni, de hát ilyenektől nem riadunk vissza. Plusz fél óra, mire visszaigazgattam a fehér havat az ablakban...



Majd elkezdtem a kiegészítőkön is dolgozni. Meghajlítottam egy réz drótot kesztyű alakúra, ami a mécsestartóra fog kerülni. Persze az sem maradt kopaszon, matt heavy body géllel és gyöngypasztával lett pamacsolva. Az éleken 2x vittem fel a heavy bodyt, a gyöngypasztát meg csak itt-ott. Ledes teamécsessel fog tündökölni.






Faág kell. Arra fogom akasztgatni az izzót meg a díszeket. Kapott egy kis fehér kenceficét száraz, durva szőrű ecsettel.


Az izzó egyszerre lesz fényes és kopott, rozsdás. Már az ablakfestés szünetében, mikor kicsit megsuhintott a "namosthagyomabba" szele, ezüst kontúrral megrajzoltam a hópihéket. A fényes hatást tükörpermettel álmodtam meg. A védőpermet pici selymes fényt adott neki.




Végül a rozsdahatás festékszettel leápoltam.


Ugyancsak rozsdás ruhát kapott egy ilyen csingilingi is. 



Semmi más nem maradt hátra, mint összeállítani a kilátást. Ja, nem. 
A belátást. ;)







Remélem kipróbálod te is. :)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, igyekszem segíteni. 
Kövess Facebook oldalamon is. 
Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézd meg weboldalam.
Katie's Decoupage

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Tejfölösvödörből kaspó - műanyag újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk