Rózsák Pentart Modellező pasztából üvegre - nyári dekoráció hópasztával

Végre lehet készíteni a nyáresti kiülős beszélgetésekhez a dekorációt! Nagyon szeretem az újrahasznosított befőttesüveg belsejében táncoló fényeket. Már több féle módon felhasználtam erre a célra az üvegeket, most egy modellező pasztás változatot mutatok. Később pedig majd leírom az előzőeket is.


Az üvegekről leáztattam a cimkéket, elmosogattam, majd megszárítottam őket. A szalvétából kivágtam a mintát, rétegeire bontottam és ecsettel felragasztottam a befőttesüveg külsejére úgy, hogy a minta színe befelé nézzen. Pentart matt dekupázs ragasztólakkot és szintetikus laposecsetet használtam.


Száradás után szivacsecsettel Pentart matt akrilfestékkel festettem fehérre, majd egy kicsit az oldalát és száját is bepamacsoltam.



Mikor ez is megszáradt a Pentart lágy modellező pasztát egy festőkés segítségével felvittem a lefestett területre, majd elkészítettem a rózsákat és leveleket is.


Álljunk meg egy percre a rózsáknál.
Kis gombócokat tegyél le az üvegre,majd egy fogpiszkáló segítségével körkörös mozdulatokkal alakítsd ki a mini rózsát. A levelek is gombócból indulnak, csak azokba középen húzz egy vonalat. Ezzel többé-kevésbé ki tudod alakítani a formát, de egy kis igazítás után biztos meglesznek a pici levelek is.
Vagy ki tudja? Neked lehet más módon fog sikerülni. Az is tökéletesen jó lesz! :)


Ezután a Pentart fehér színű kontúrozóval vonalakat rajzoltam. Tulajdonképpen a repesztés vonalait utánoztam.  
  


Sokáig gondolkodtam azon, hogy hagyjam fehéren vagy fessem a rózsákat. Így is, úgy is szép lesz hidd el! 


Na és ha már nyár, akkor ideje elővenni a Pentart hópasztát, nehogy beszáradjon őszig... :D
Az üveg száját és egy teamécsest kezeltem vele.



Ezután már csak masniztam és izlandi zuzmót tettem bele. Amit persze csak a fotó kedvéért, ha benne lesz a mécses, ezt előtte kiveszem. 






Remélem kipróbálod te is. :)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, igyekszem segíteni. 
Kövess Facebook oldalamon is. 
Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézd meg weboldalam.
Katie's Decoupage

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata


Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Nagyon szívesen Marcsi. Örülök, hogy tetszik! Köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Remek! Nagyon szép lett, kifogom próbáln, és osztom a barátosnéimmal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm ! Jó alkotást kívánok!

      Törlés
  3. El vagyok tőle olvadva. Feltétlen megcsinálom. Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, köszönöm szépen! Kíváncsian várom a végeredményt!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk

Csodálatos természet - papír és fa újrahasznosítás