Isten hozott tábla

Szerettem volna egy köszöntő táblát a bejárathoz, amit bármelyik évszakban vagy ünnepen használhatok.
Volt egy megfelelő méretű fenyő deszkám, a szalvétatechnika nem volt kérdéses, így pár óra alatt el is készültem.



Fekete színű alapozó pasztával kentem le a deszkát, mert volt egy elfuserált szalvétás cucc rajta. ;)
Nagyját lecsiszoltam, de biztosra akartam menni, hogy nem fog átütni.
Az üveget áttöröltem alkoholos oldószerrel (Pentart Solvent - ecsetmosásra használjuk az oldószeres lakkokhoz, pl. finomvonalas repesztő ), mintegy zsírtalanítottam.
Ezután szivacsecsettel felvittem a Heavy body matt gélt. 2 rétegben, megvárva az első réteg teljes száradását.


Ezután a deszkát fehérre festettem a matt akrilfestékkel, a rizspapír szélét pedig körbe tépkedtem.


Picit vizeztem a papírt, majd jöhetett a dekupázs. A rizspapír ragasztásáról itt olvashatsz bővebben.
Alul és felül is kentem ragasztólakkot az egész felületre. Így a lakkozást megspóroltam. :)


Száradás után jöhetett a díszítés.
Világosbarna festékkel kiemeltem az éleket ( Szalvétatechnika kezdőknek 4.lecke ), kötöttem rá zsineget, amire felcsiptethetem a kiegészítőket, az üvegre is tettem masnit.
Felragasztottam az "Isten hozott" fa feliratot, körbe dekoráltam mohával, amit ragasztópisztollyal rögzítettem. Ugyanígy erősítettem oda az üveget is.
Egy kis papír csillagot pedig bársonyporral hintettem. (Heavy body gélbe szórtam)
Így néz ki minden kiegészítő nélkül.


Innentől minden a képzeleted szüleménye!
Úgy alakítod, ahogy szeretnéd. Évszakhoz vagy ünnephez.
Mutatok pár inspirációt is, én hogyan képzeltem el a telet, a tavaszt, a nyarat.
Persze menet közben ez majd úgyis változik. Éppen milyen virág nyílik vagy épp milyen kiegészítőt fogok készíteni.
















Remélem kipróbálod te is. :)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, igyekszem segíteni. 
Kövess Facebook oldalamon is. 
Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézd meg weboldalam.
Katie's Decoupage

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk

Csodálatos természet - papír és fa újrahasznosítás