"Mindegymi"- újrahasznosítással

       


Ugye nem esünk kétségbe, ha épp nincs itthon se fa alap, se festővászon? De nem ám! Sima mezei háztartási kartonra is alkothatunk, ha úgy érezzük máskülönben itt a vég...







Így éreztem én is, hát kivágtam egy négyzet alakú részt egy kartondoboz oldalából. Kicsit itt-ott megtépkedtem a szélét.




Akril alapozóval lefestettem, majd száradás után barna színű lazúrral kiemeltem a szélét.




Bézs színű matt akrilfestékkel színeztem egy picit a közepét, illetve a tépkedett részt is áthúzkodtam.



Amíg ez is száradt a hozzávalókat csinosítottam ki.
Két fa tojást kontúrozóval mintáztam, de ez is készülhet kartonból egész nyugodtan. 
A kiválasztott chipboardokat oliva és pici barna színű lazúrral itattam át.





A kartonra modell pasztával stencileztem, száradás után kapott egy réteg dekupázs ragasztólakkot, hogy tartósabb, szilárdabb legyen.




Egy icipici metál zöld waxpasztával kezeltem, de csak mert ez új szerzemény, épp csak kíváncsi voltam az árnyalatára.
A tojásokat barna lazúrba fürdettem. 




Antikoltam umbra színű viaszpasztával és egy csepp fehér antikolófestékkel. Száraz, durva szőrű ecsetet használtam mindkét művelethez, majd visszatöröltem a felesleget. Pasztát átlátszó viasszal, festéket nedves ronggyal. 



És persze a végén a színek natúrsága miatt hiányzott nekem egy kis frissesség, üdeség. Ilyenkor a mohapasztát választom általában.  



És íme a végeredmény. Izgalmas részletek, nemigaz? 







Remélem kipróbálod te is. :)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, igyekszem segíteni. 
Kövess Facebook oldalamon is. 
Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézd meg weboldalam.
Katie's Decoupage

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata

Megjegyzések

  1. Szokás szerint megint nagyon tetszik az alkotásod. :) Ráadásul a két legkedvesebb színem használtad (a barnát és a melegebb zöldeket). A "Remélem kipróbálod te is"-re annyit írnék, hogy talán meg kellene már ismerkednem a mohapasztával. Eddig azért nem tettem, mert amilyen alkotásokat láttam a hőlégfúvós variációra....hát az -finoman szólva- nem az igazi. De itt a képeden igazán jól mutat.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Orsolya! Én kedvelem a mohapasztát, talán mert közelebb állnak hozzám is ezek az árnyalatok. Nem muszáj puffasztani ha nem tetszik neked, itt én sem melegítettem, csak összepamacsoltam egy picit. Próbáld csak ki!
    Köszönöm a figyelmed!

    VálaszTörlés
  3. Szióka nagyon tetszik, ki fogom próbálni a meglévő készleteimmel:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök Zsóka, köszönöm szépen! Jó alkotást kívánok neked!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk

Csodálatos természet - papír és fa újrahasznosítás