Vintage Balett 3 felvonásban-dekorpanel cipellőkkel

 


Az első pillanatban beleszerettem...amúgy is imádom a balerinás dolgokat, festettem már ebben a témában több képet is. Ezen az oldalon megnézhetitek őket, ha van kedvetek.

Pedig csak egyetlen emlékem van ami kapcsolódik a balerinához, egy ovis farsang. A lányom volt beöltözve. Álomszép volt! Mint amilyen ez a minta is.

De annyira meghatározó lett ez az esemény az életemben, hogy bármilyen lelkiállapotban is vagyok, ez a hangulat minden további nélkül inspirál. Remélem most rátok is hatással lesz.  


Lássuk akkor, hogyan készült:

A hungarocell félkoszorút körberajzoltam a 20x20-as falap közepén, majd a koszorúval együtt fekete matt akrilfestékkel festettem.





A rizspapírt matt dekupázs ragasztólakkal illesztettem a helyére, majd körbefestettem bézs és szürke akrilfestékkel.




Száradás után Vintage effect mediummal kentem le a panelt a minta kivételével. Erről itt olvashatsz egy blogbejegyzést.



Amikor a felület megszáradt, lefestettem bézs és szürke matt akrilfestékkel.


Ezután a rétegek száradásától függően dolgoztam. 

Megcsiszoltam a panelt durva, P120-as csiszolóvászonnal.



Festőkéssel modellező pasztát és fekete gessoval sablon mintát készítettem. Erről a rétegezett technikáról már írtam itt korábban.




A ruhát fehér bársonyporral átsimogattam, élőben igazán drámai lett tőle.



Valami fémesen csillogó kellett még nekem. A metál antik réz szín tökéletes összhangot adott szerintem.
Majd jól megcsiszoltam mégegyszer az egész felületet, főleg a fekete gessos mintákat.
 



Közben haladtam a koszorúval is, klasszikus repesztővel és bronz viaszpasztával vettem kezelésbe.

                                   


A kompozíció bal oldalát szándékosan hagytam minta nélkül, oda cipellőket terveztem, méghozzá akvarell papírból

Rajzoltam, festettem, kivágtam, ragasztottam.  





Végül felragasztottam matt heavy body géllel a félkoszorút, és a helyére "akasztottam" a cipellőket is.







Remélem kipróbálod te is. :)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, igyekszem segíteni. 
Kövess Facebook oldalamon is. 
Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézd meg weboldalam.
Katie's Decoupage

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk

Csodálatos természet - papír és fa újrahasznosítás