Zománcos pöttyös - levegőn száradó gyurmával üvegpohárból Pentart Pouring lakkal



Van egy piros pöttyös zománcos kistányérom. Kunyeráltam persze. Rögtön meg is kaptam, egy kedves Barátnőm anyukájától, aki tele van mindenféle kinccsel.
A "minekazneked?" kérdést meg sem hallottam... :D
Szóval muszáj volt készítenem hozzá egy begrét is.

Elmostam a kis üveg kávéscsészét és bevontam gyurmával. Egyrészt, hogy ne legyen áttettsző, másrészt mert nem kihívás lekenni festékkel oszt jóvan.


Ezután jöhetett a Pentart piros matt akrilfesték, és a fehér kontúrozóval elkészítettem a pettyeket is.



Majd az elmaradhatatlan fekete csík is felkerült, minden zománcos edény védjegye. 


És végül a fényes, mázas réteg. Pentart pouring lakkal. 2 rétegben. 


Egy fém kiskanalat bekencéztem Pentart fehér antikolófestékkel, hogy ne legyen annyira fényes és kapott egy masnit is. 


Kávézni nem tudunk belőle, kizárólag dekorációs célból készítettem. 


Remélem kipróbálod te is. :)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, igyekszem segíteni. 
Kövess Facebook oldalamon is. 
Ha további ötletekre is kiváncsi vagy nézd meg weboldalam.
Katie's Decoupage

Ha szerinted más is hasznát tudja venni, segíts egy megosztással.
Köszönöm a figyelmed, jó alkotást kívánok: Béres Kata





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Textil tök - pulcsi újrahasznosítás

Szalvétatechnika kezdőknek 8. Lecke- stencilezés, avagy mivel, hogyan sablonozzunk

Csodálatos természet - papír és fa újrahasznosítás